NoahP
Dit seizoen zul je (hoogstwaarschijnlijk) niet direct promoveren. In de PO kan alles, maar waar we voorheen als club met heel veel zelfvertrouwen hierin gingen, is dat inmiddels toch wel wat anders. Ik heb er nog altijd wel hoop in, maar snap dat dit een relatief kleine kans op slagen heeft.

Als je even een half jaar verder kijkt, denk ik dat we er komende zomer wel beter voor zullen staan dan afgelopen jaar. Dit is natuurlijk afhankelijk van de vorm van een aantal spelers, zo had ik dit seizoen een stuk meer van Zauner verwacht op basis van afgelopen jaar, maar goed. Even op papier wat je hebt aan begin seizoen

Afgelopen jaar:
Bucker
nieuw - koglin - nieuw - nieuw (muller zou middenvelder worden)
Beerten - Dzepar/Muller
Nieuw
Nieuw - Nieuw - Zauner

Komend jaar:
Treichel
Kruiver - Nieuw - Nieuw - Jansen
Beerten - Muller
Breij
Nieuw - Cukur/Nieuw - Seedorf

Hoewel je nog steeds zeker 4 moet invullen (kan ook binnen de selectie gedaan worden, zoals dit seizoen Roseler toch een plek heeft gekregen) denk ik dat de posities die je komende zomer moet invullen iets eenvoudiger zijn. Rechtsbuiten en een extra spits zijn weliswaar lastig, maar die hebben we afgelopen zomer ook opnieuw moeten zoeken. Verder het grootste verschil dat de keeper, backs en het middenveld wel zo goed als staan. Centraal achter loopt iedereen uit zijn contract, maar hierin zijn de afgelopen jaren weinig transfers mislukt (Koglin, Didden, Oude kotte, seizoen daarvoor Roseler en vd Pavert). En, wie weet kan een Timmermans komend seizoen wel de stap maken.
za 11 januari 2025 om 10:51 - 11 januari 2025 om 10:51 # 359745
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement