StefanRaets
De eerste stofwolken zijn opgetrokken en we zijn de meest actieve KKD-ploeg op de markt.
Breij vooropgesteld is een speler waar we allemaal blij van zouden moeten worden.

Verder is het vooral een glas halfvol / halfleeg verhaal:
* Dat we nu een scorende '10' halen is fantastisch, maar de vraag mag gesteld worden wat er in de zomer misging dat we 18 potten zonder een '10' hebben gespeeld.
* Wat is de bedoeling van El Maach? Gaat hij spelen totdat Treichel fit is, of speelt hij het restant van het seizoen? Iedereen begrijpt het recht van de sterksten, maar Treichel kan ons geld op leveren en El Maach voor Twente. Bij een optie tot koop is dat uiteraard een ander verhaal.
* Wat levert het vertrek van TOK financieel op, om de gok op Veendorp te verantwoorden? In principe hebben we alleen Roseler | Koglin | Beerten voor centraal achterin, met een mogelijk fit wordende Veendorp voor erbij (als 'ie niet als CVM gaat spelen). Dat is een nogal dunne spoeling met een 32-jarige Roseler en een Koglin die totaal uit vorm is.
* Komt er nog een buitenspeler bij? Onze huurspeler ligt in de lappenmand, Griffith kan niet voetballen en dan blijven er voor 2 plekken nog 2 spelers over (Seedorf & Zauner). Ik kan begrijpen dat je niet onbeperkt buitenspelers op voorraad kunt nemen, maar één moet er zeker nog bij. Nog liever dan een spits.

De selectie lijkt meer en meer in balans te raken en het zou zomaar een ontzettend leuke 2e seizoenshelft kunnen worden. Echter is het kalf al verdronken en dat is zonde. We staan 9 verliespunten achter Excelsior en 10 achter Volendam en die lijken stabiel. Met een Breij vanaf de start had je je aanvallers beter kunnen laten renderen dan we nu doen en had je 100% dichterbij gestaan, als niet meegedaan. Het is niet alleen wat Breij zelf opzet, maar ook de vrijheid die hij voor anderen ontwikkelt: Leijten kunnen ze nu iedere keer lekker vrijlaten, dat risico kunnen ze met Breij niet nemen.
za 11 januari 2025 om 09:57 - 11 januari 2025 om 09:57 # 359739
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement