Vrijdagavond
FCKip schreef:
Vrijdagavond schreef:
Frank123 schreef:
Zou Walid wel willen komen? Die voelde zich vorig seizoen toen we tegen het eredivisienivo aanzaten al te goed... nu zitten we 3e klasse nivo! Verder vind ik persoonlijk bassie wel de juiste man op de juiste plek, denk dat onze verwachtingen gewoon te hoog zijn!
9 januari 2025 om 15:35
Stel je het team van vorig jaar voor zonder ould chikh, zonder hem hadden we de creativiteit ook niet op 10. De keeper was toen goed, net als nu. De verdediging was stabiel tot... Lees het volledige bericht hier
9 januari 2025 om 16:00
Het verschil is vooral Didden, Ould-Chikh en Ouaissa. Dat soort talenten haal je niet eenvoudig binnen + de chemie binnen de groep.
9 januari 2025 om 16:03

Helemaal met jou eens.
Maar die jongens zijn voor alle kkd clubs heel lastig om binnen te halen.

Dat je zo iemand uit eigen jeugd kunt laten doorstromen is goud waard. Ould chikh hadden we veel geluk mee.

Dit jaar lijkt dit geluk, in ieder geval tot nu toe, te ontbreken. Het is nu aan het technisch hart om de herkansing hiervoor beter te benutten.
Maar ik blijf erbij dat talenten als Ouaissa, ould chikh en Didden exceptioneel zijn voor de kkd.
do 9 januari 2025 om 16:09 - 9 januari 2025 om 16:09 # 359503
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement