Sonsane
Een goede nummer 10 is een must voor dit elftal. Je hebt nu vaak een gapend gat tussen het middenveld en de aanval. Tegen ploegen die iets hoger op het veld staan kunnen Dzepar en Beerten de bal heel moeilijk kwijt en gaat de bal 1) naar Seedorf die dan met een man in de rug iets moet verzinnen of 2) terug waarna vaak een lange bal volgt. Je hebt daartussen nog een extra schakel nodig. Dan heb je meer opties in de opbouw, Baeten hoeft zich niet zoveel te laten uitzakken en kan zich meer concentreren op goals maken en Cukur kan dan voorlopig als invaller fungeren. Leijten heeft potentie maar daar kun je nog niet 100% op bouwen.

Met een echte nummer 10 naast hem zal Zauner denk ik ook beter presteren, want die is veel afhankelijker van ruimte die andere spelers voor hem trekken dan Seedorf aan de andere kant.
wo 8 januari 2025 om 15:21 - 8 januari 2025 om 15:21 # 359381
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement