peppie schreef:Malki89 schreef:Iemand creatief op het middenveld en Cukur gaat scoren denk je? Dream on. Hij krijgt kansen zat. Zelfs in deze zwakke KKD scoort hij niet. Dat gaat ook niet meer gebeuren. Hij heeft het nog nergens gedaan.Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.Als ik de filmpjes van Baeten op youtube zie dan kan hij wel degelijk scoren, als hij maar een goede bal krijgt. Zolang we geen creativiteit op het middenveld hebben schrijf ik Çukur ook niet af.8 januari 2025 om 09:298 januari 2025 om 10:11
Ik heb cukur nog niet heel vaak in een positie, met de bal, gezien waaruit hij kan scoren. Meestal is hij onzichtbaar maar met een creatieve middenvelder erbij kan die situatie veranderen.
Maar wat zou jij dan doen pep? Want alles bij Roda is kut momenteel, als ik de afgelopen tijd mee lees.
Maar iets veranderen maakt volgens jou dus geen enkel verschil? Met andere woorden, Roda is en blijft altijd kut.
Met cukur heb je nou eenmaal te dealen, die zit nog wel wat jaren bij de club. Wil je dan al die jaren afschrijven of proberen om de weg te vinden waarbij het beter functioneert?
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid