Hutch
045J schreef:
Hutch Ik ga er vanuit dat jij wat wedstrijden hebt gezien. Maar Baeten en Cukur zijn beiden nou niet bepaald doelpuntenmachines. Dat druk ik nog zacht uit. Zijn toch zeker wedstrijden geweest waar we een aantal doelpunten konden en moesten maken (Volendam, Helmond)
7 januari 2025 om 22:25

Cukur en Baeten hebben heus wel een kans gemist, maar ik vind dat ze overwegend staan te verpieteren voorin. Als ze al eens gevonden worden is het vanaf de vleugels, Door het centrum komt echt helemaal niks. Nooit eens een aanvallende middenvelder in de buurt om een een-twee mee op te zetten, nooit eens ruimte doordat een verdediger moet uitstappen omdat er na een individuele actie een overtalsituatie is gecreerd. Het gaat 50 meter voor het vijandige doel van links naar rechts en ook weer terug, en maar zelden met enige vaart (en dus verrassing) naar voren.

En dat heeft vooral te maken met het feit dat Dzepar en Beerten altijd opzij of terug moeten als er een tegenstander voor ze opduikt. Ik vind het goede spelers maar samen centraal op het middenveld is echt teveel van het goede. Het zjn beiden jongens voor de balans, maar niet voor de creatieve ingevingen.

We mssen in die linie gewoon behendigheid, explosiviteit en drang naar voren. Dat wat Ould-Chikh vorig jaar bracht. En Sami - als hij op 10 speelde. Het elftal heeft wat mij betreft vooral daar een impuls nodig. Komt die er, en krijgt onze opbouw wat meer variatie, kunnen we spitsen gaan beoordelen op hun productiviteit. Nu niet.
di 7 januari 2025 om 23:17 - 7 januari 2025 om 23:17 # 359336
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement