cukurdegoat schreef:Vrijdagavond schreef:let maar op wat ik zeg!DrHerjod schreef:Hij had vanmorgen wel gelijk toen hij zei dat vandaag of morgen de keeper aangekondigd zou worden. Hopelijk heeft hij hier ook gelijk mee, we hebben steeds blessures zat.
[quote]359311[/quote] Volgens mij kan dat gerucht naar het land der fabelen. Wat realiteit betreft... We hebben geen 6e aanvaller nodig. Een creatieve middenvelder daarintegen wel.7 januari 2025 om 21:037 januari 2025 om 21:217 januari 2025 om 21:41
Ik laat me graag verrassen. Een spits was nodig als er legio kansen om zeep geholpen werden, maar we creeren gewoon niks. Wat dat betreft zie ik het het toch wat anders dan Sibum.
Een centrale middenvelder die onder druk eens een keer opendraait of een tegenstander laat staan en zich dreigend in en rond de zestien meldt, en dit hele elftal gaat anders voetballen.
Ik ben helemaal niet van het spelers affakkelen en altijd maar roepen om versterkingen, maar dit is echt bittere noodzaak. Zo'n El Kadiri bij De Graafschap - als je ergens een dergelijk type speler vandaan zou kunnen halen, sluit ik voor de komende seizoenshelft echt helemaal niks uit.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid