peppie schreef:StefanRaets schreef:Haha. Zit je aan de drugs? Heeft zelf aangegeven zelfs nog de top aan te kunnen. En zelfs als hij die niet krijgt zittn er nog tig niveaus tussen de top en Roda. Kom lekker ballen v 25k bruto. Zo ongeveer. Droom verder!
Het is misschien een beetje "bord-op-schoot" scouting, maar Boëtius is net afgevallen bij Almere City voor een contract. Ze zoeken daar een "ander type" op 10. Laten wij nou nog op zoek zijn naar een 10. Geen idee wat die knul aan salaris verwacht, maar aangezien Almere City ook geen topbedragen betaalt (bron: Salarisranglijst VI) is er misschien iets mogelijk voor een half jaartje. Plus hij is transfervrij.7 januari 2025 om 18:597 januari 2025 om 19:04
Ik doe het even puur op de berichtgeving van VI pep: Boëtius heeft daar een stageperiode afgewerkt en meegedaan tijdens een oefenduel. Almere City heeft besloten hem niet te willen en Willem II wil wél het gesprek aangaan.
Je hoeft me niet uit te leggen wat het verschil is tussen de top en Roda JC, maar als je afgetest wordt bij Almere City is die stap zo gek nog niet.
Ja als die knul 2 ton wil verdienen houdt het snel op, maar dat weet jij niet en dat weet ik niet.
En hou je gemak ff, je mag prima m'n bord-op-schoot bekritiseren, maar kom dan met een fatsoenlijk tegenargument dat iets sterker is dan "zit je aan de drugs?".
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid