O4
Rodahatz

Ik mag aannemen dat de trainersstaf weet wat het beste is. Ik zou het niet willen meemaken hier op het prikbord als Timmermans zou meespelen en die speelt dan 2 of 3 wedstrijden achter elkaar als een natte krant (omdat hij gewoon nog niet rijp is voor het Eerste). Dan wordt niet alleen die jongen hier neergesabeld (wat natuurlijk voor zo'n jonge gast pijnlijk is), maar dan krijgt ook Sibum er weer van langs dat hij die jongen heeft laten meespelen. Volgend seizoen zal Timmermans ongetwijfeld weer zijn kans in de voorbereiding krijgen en misschien kan hij dan Sibum wel overtuigen. We zullen het gaan zien.

West14

Als Didden en Ould Chikh jouw maatstaf was/is, dan zul je inderdaad nog vaak bedrogen uitkomen. Vorig seizoen was gewoon heel veel geluk dat deze jongens tegelijkertijd in één team bij Roda samen speelden. Voeg daarbij ook nog eens Ouaissa en je had gewoon veel voetballend vermogen. De kans dat je nog eens zo'n team krijgt samengesteld met weinig financiële middelen, acht ik heel klein. Ook niet voor volgend seizoen!
ma 6 januari 2025 om 14:24 - 6 januari 2025 om 14:24 # 359146
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement