Malki89
peppie schreef:
O4 schreef:
Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd. Timmermans mag dan wel een goede indruk hebben achtergelaten tijdens de voorbereiding op dit seizoen, maar dat wil nog niet zeggen dat deze jongen echt klaar is voor het grote werk. Bij het Eerste... Lees het volledige bericht hier
6 januari 2025 om 12:39
Het grote werk? hahaha. Man je hebt het over middenmoot KKD. Daar kun je best een jeugdspeler proberen. Daar is deze competitie juist voor zie de jong teams. Maar het is idd weer een bekende van Bassie. Ik vraag me af wat die 4 wijzen uit het technisch hart eigenlijk voor een netwerk hebben. Niet bijster veel heb ik de indruk.
6 januari 2025 om 13:17

De jong teams en clubs als Roda zijn 2 hele verschillende dingen, de jong teams proberen idd spelers uit voor het eerste elftal, wij moeten spelers hebben die er meteen kunnen staan. Als je gaat “proberen “ kan je net zo goed iedere week iemand anders opstellen.

Maar jij bent ook zo iemand die alles negatief ziet en nooit iets positief post, heb wel met je te doen als je alles in het leven zo beleeft.
ma 6 januari 2025 om 13:23 - 6 januari 2025 om 13:23 # 359132
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 7 augustus 2026 om 20:00
JENS Vesting

FC Emmen

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement