thebeast4000
zuid12

hahahaha, weer typische propaganda, vooral deze zinnetjes, hahahahaha:

" Hij benadrukt dat er nu nog geen signalen zijn dat deze staatsgreep komt, maar is deze kans wel heel reëel gezien de vermeende spanningen binnen het Kremlin.
Clarke zegt dat de staatsgreep gedaan zal worden door mensen die het dichtst bij Poetin staan. Bijvoorbeeld militaire functionarissen: ,,Vroeg of laat zullen zij Poetin willen verwijderen uit zijn positie, daar ben ik zeker van. Het is alleen niet duidelijk wanneer. Maar deze staatsgreep zal Poetin neerhalen", aldus Clarke." .

Defensieanalist: 'Er nadert een staatsgreep in Rusland, dan wordt Poetin neergehaald'
Volgens defensieanalist Michael Clarke nadert er een staatsgreep in Rusland, dat zegt hij donderdag tegenover Sky News.
Hij benadrukt dat er nu nog geen signalen zijn dat deze staatsgreep komt, maar is deze kans wel heel reëel gezien de vermeende spanningen binnen het Kremlin.
Clarke zegt dat de staatsgreep gedaan zal worden door mensen die het dichtst bij Poetin staan. Bijvoorbeeld militaire functionarissen: ,,Vroeg of laat zullen zij Poetin willen verwijderen uit zijn positie, daar ben ik zeker van. Het is alleen niet duidelijk wanneer. Maar deze staatsgreep zal Poetin neerhalen", aldus Clarke.
Eerder al voorspelde ook de voormalige speechschrijver van Poetin, Abbas Gallyamov, in gesprek met CNN dat er een staatsgreep komt. Naarmate de Russische verliezen in Oekraïne toenemen en het land ontberingen ervaart als gevolg van de westerse sancties, zullen de Russen iemand zoeken om hiervan de schuld te geven, benadrukte Gallyamov. ,,De Russische economie verslechtert. De oorlog is eigenlijk al verloren. Er keren steeds meer overleden mensen terug naar Rusland, dus de Russen zullen meer moeilijkheden tegenkomen en ze zullen proberen een verklaring te vinden waarom dit gebeurt, rondkijkend naar het politieke proces en ze zullen antwoorden: 'Nou, dit komt omdat ons land wordt bestuurd door een oude tiran, een oude dictator'."
do 23 februari 2023 om 18:16 - 23 februari 2023 om 18:16 # 285120
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement