zuid12
maar die hebben het niet beloofd beste zuid12. ik zit trump trouwens live te kijken nu, jij ook? of ga je dadelijk weer blind uit van wat onze linkse media vrienden gaan neer kalken? zaten een paar goeie uitsprtaken tussen kan ik je verklappen. bijv de doodstraf voor mensenhandelaren en drugs gerelateerde zaken. s'morgens gesnapt met drugs, s'avonds executie. en zo pak je zoiets aan, niet met het willen legaliseren van bijv coke door frau halsema. hoeveel doden denk je datr er vallen door het gebruik van harddrugs? ook dat stemmen zonder id stoppen. kan toch niet zo zijn dat mensen die illegaal het land binnen komen gewoon kunnen gaan stemmen? moet niet veel gekker gaan worden. maar mijn voorkeur gaat trouwens uit naar de santis. wat trouwens ook mooi is, ze hebben het elke keer erover dat door trump gesteunde kandidaten het zo slecht zouden doen. maar dat kun je natuurlijk niet zo maar zeggen door alleen die kandidaten elke keer te noemen die het niet gered hebben lijkt me. vertel dan ook het hele verhaal en vertel hoeveel het wel gered hebben erbij.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid