thebeast4000
zuid12

zoals ik al herhaaldelijk gemeld heb, de rus heeft nog niet gemobiliseerd, de oekraine wel. dit is een vrijwillige mobilisatie, maar nog geen echte mobilisatie. betreffende je eerdere prikker: dat mocht cuba toch ook niet? die mochten toch ook niet ervoor kiezen om russische kernwapens te plaatsen? kijk nu naar de tegenwerking van bijvoorbeeld hongarije. die moeten toch ook kiezen wat de eu wil. kijk nu eens goed om je heen zuid12, kijk eens wat er nu gebeurt. we stevenen af op een gigantische ramp. en waardoor? door afspraken die niet zijn nagekomen door het westen. die anexatie van de krim en alles wat daarna is gebeurt komt compleet op het conto van de eu en de vs. hetzelfde nu weer in taiwan. natuurlijk is dat een chinese provincie. dat heeft die seniele gek in het witte huis ook zelf gezegd. maar als taiwan weer bij china gevoegd wordt is de vs en het westen de controle kwijt over alle kennis van chips en andere technologie. daar gaat het om. denk jij nu werkelijk dat de vs of het westen iets geeft om die zogenaamde " democratie "?
wo 10 augustus 2022 om 23:56 - 10 augustus 2022 om 23:56 # 266480
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement