thebeast4000
oeps......

Oekraïne: 'Amnesty is medeplichtig aan het verspreiden van desinformatie'
De Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken, Dmytro Kuleba, zegt donderdag in een video op Facebook: ,,Amnesty International is (met dit onderzoek red.) niet bezig met het vinden en rapporten van de waarheid in de wereld, maar creëert een valse gelijkwaardigheid tussen het slachtoffer en de dader." Met die woorden doelt hij op de strijd tussen Rusland en zijn vaderland, het Oekraïne dat zich probeert te verdedigen.
Amnesty stelde in een donderdag gepubliceerd rapport dat de Oekraïense gevechtstactieken eigen burgers in gevaar brengen door militaire doelen te maken van niet-militaire plaatsen, zoals woonwijken, dorpen, woningen, flatgebouwen, ziekenhuizen en scholen.
Een belangrijke, presidentiële assistent, Mykhailo Podolyak, stelt dat Oekraïne er alles aan doet om burgers te beschermen en naar veiligere gebieden te brengen. Amnesty is medeplichtig aan het verspreiden van desinformatie, stelt hij.
,,De enige bedreiging voor Oekraïners is het leger van beulen en verkrachters die naar Oekraïne komen om genocide te plegen”, schrijft hij op Twitter.
Amnesty International heeft nog niet gereageerd op de kritiek.
do 4 augustus 2022 om 19:43 - 4 augustus 2022 om 19:43 # 265654
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement