thebeast4000
zuid12

als ik jou was zou ik eens niet alles geloven wat de westerse media ons verteld. daar zit namelijk een gedachte achter. er wordt 0,0 bekend gemaakt over de verliezen aan oekrainse kant. maar als ik de westerse media moet geloven heeft de rus dadelijk nog niet 1 generaal meer over, geen enkele tank, geen enkel vliegtuig en ga zo maar door. de rus heeft in hun opmars nu weer een stad geisoleerd. ze hebben een brug gebombardeerd waardoor verschillende oekrainse bataljons nu niet meer bevoorraad kunnen worden. die zitten als ratten in de val. dat wordt dus echt kanonnenvoer. die mannen kun je allemaal afschrijven. en daar veranderd geen enkel westers wapentuig wat aan. en ik kan je nu al vertellen dat die 2e stad hetzelfde lot wacht. en nogmaals, het oekrainse leger is nu op zijn max, de rus verre van. en vergeet niet, het azov bataljon is weg vom fenster. die zijn klaar. en die wacht hetzelfde lot als die russische militair die een oorlogsmisdaad heeft begaan. die zie je niet meer terug.
di 24 mei 2022 om 00:09 - 24 mei 2022 om 00:09 # 257571
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement