thebeast4000
zuid12

ik heb me trouwens vergist, de zwarte bevolking is maar 13% van de bevolking in de vs.

" Veroordeling

Om de realiteit blank versus zwart te zien, moeten we de misdaadstatistieken bekijken. De Amerikaanse federale politiedienst FBI houdt data bij van alle moorden, inclusief het ras van dader en slachtoffer. Daaruit blijkt direct dat de meeste daders en slachtoffers tot dezelfde etniciteit behoren.

In de Verenigde Staten werden in 2021 meer dan 21.000 mensen gedood. Zo’n 90% van de zwarte slachtoffers is gedood door een zwarte dader. Bij blanke slachtoffers is de dader in 80% van de gevallen ook blank. Maar, bij meer dan 15% van de blanke slachtoffers is de dader zwart.

Zwarte Amerikanen zijn sterk oververtegenwoordigd in de misdaad. Alhoewel zwarte Amerikanen 13% van de bevolking vormen, zijn ze verantwoordelijk voor meer dan de helft van de moord en doodslag in de Verenigde Staten. Wat ook wordt verzwegen is dat er tweemaal zoveel blanke Amerikanen worden gedood door zwarte Amerikanen, dan andersom. ".

terusten zuid12

wo 18 mei 2022 om 19:24 - 18 mei 2022 om 19:24 # 257188
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement