thebeast4000
Zuid12

denk jij nu echt dat die kosovaren een haartje beter zijn? weet je nog wat er gebeurt is in sebrenica? ook daar is een etnische zuivering gebeurt. weet je waarom dat gebeurt is? omda op het moment supreme toen de nederlanders vroegen om lucht steun ze die niet kregen van de navo, met als gevolg een massamoord. de navo is dus niet alleen een verdedigingsalliantie, maar ook een aanvalsalliantie. punt. ze hebben tegen hun eigen verdrag in gehandeld. wat jij verder van de situatie in kosovo vindt is niet interessant. het gaat zich om het internationaal recht. er waren ook nog zat landen die zich van stemming onthielden. maar feit blijft dat china en rusland hun veto gebruikt hebben. en dan is er geen toestemming voor een aanval. net zoals in irak trouwens.
ma 16 mei 2022 om 21:20 - 16 mei 2022 om 21:20 # 257027
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement