zuid12
wat poetin verteld voor de binnenlandse politiek laat mij koud. mij gaat het om de feiten, de dingen die het westen beloofd heeft, de acties van de eu en ook de navo, dat zijn de dingen die tellen. die inval is volledig te begrijpen. en dan kun je wat liggen miereneuken over een paar uitspraken, dat boeit me niet. de werkelijke agressors zijn de vs en de eu. tig mensen hebben het westen gewaarschuwd over dat uitbreiden. en niet de eerste de beste. de navo is al eerder in de aanval gegaan, dus dat de navo alleen een verdediginsalliantie zou zijn is gewoon een leugen. er waren veto's uitgesproken, dus was het illegaal wat ze gedaan hebben in voormalig joegoslavie. dat was tegen een resolutie van de vn. of je het daar nu mee eens bent of niet, dat zijn gewoon feiten. biden heeft nu 4 miljard erin gestoken aan wapenleveranties aan de oekraine. er is net een nieuwe wet aangenomen voor nog eens 30 a 40 miljard. rusland zal vroeg of laat een kernwapen gaan gebruiken. gewoon omdat het geen andere keus meer heeft. en de vs? die slapen lekker, daar is weer eens geen enkel spoor van onrust op hun grondgebied. ik hoop dat poetin ze wat op de flikker gooit, weten die meteen eens hoe dat is wat ze overal flikken. en dit mag je biden aanrekenen. onder trump was dit van zijn hiep hiep hoera nooit gebeurt. zuig je daar maar een puntje aan. dit krijg je met zwakke leiders.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid