thebeast4000
tja, weer zo'n verhaaltje waar je toch ernstige vraagtekens bij kunt zetten. eerst duizend doden, paar dagen erna 0 doden en 1 zwaargewonde volgens het stadsbestuur. weken later 300 doden en nu weer enkele weken later 600 doden. maar in alle filmpjes die van dat theater gemaakt zijn is er geen een filmpje waar er reddingswerkers bezig zijn. oh wacht, het gaat zich om een onderzoek van het amerikaans persbureau ap. ja dan moet het wel kloppen..... die bedienen zich immers niet van propagana. hadden ze ook maar eens een onderzoek gedaan naar de inval in irak.

" Onderzoek weerlegt Russische beweringen
Mensen die wisten te ontsnappen aan de dood vluchtten hoofdzakelijk via de hoofdingang en een zijingang. De achterkant en een andere zijkant van het gebouw stortten volledig in, blijkt uit de reconstructie van AP.

Het AP-onderzoek weerlegt ook de Russische beweringen dat het theater door Oekraïense troepen is gesloopt of als Oekraïense basis diende. Geen van de getuigen waarop AP zich baseert, heeft op de dag van de aanval Oekraïense troepen zien opereren rond het theater. Verder beweren alle getuigen dat het theater is verwoest door een Russische luchtaanval en dat de Russen wisten dat het gebouw gebruikt werd als schuilkelder. ".

" Geen van de getuigen waarop AP zich baseert, heeft op de dag van de aanval Oekraïense troepen zien opereren rond het theater ". ja, dat zullen ze toegeven, direct ja.

https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6198875/raketaanval-op-theater-mariupol-kostte-niet-300-maar-600-levens.html
wo 4 mei 2022 om 17:46 - 4 mei 2022 om 17:46 # 254790
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement