thebeast4000
rodasport

de meeste vluchtelingen door poetin? mag ik je eraan herinneren dat ter apel niet voor oekrainse vluchtelingen is? zoals zo vaak hoor jij wel een bel maar hebt nog niet eens door dat er ook een klepel moet zijn. wat andere landen doen of niet doen zal me een worst wezen. feit is dat onze geweldige regering al onze beschermingsmiddelen verkocht heeft aan china net voordat corona hier los ging. met als gevolg dat er geen beschermingsmiddelen waren in de verpleeghuizen voor bewoners en personeel. dat zijn de feiten. winstbejag. wat jij over de republikeinen zegt zal mij verder een worst wezen, ik zeg pas wat als mensen zoals jij gewoon liggen liegen, daar heb ik namelijk een schurfthekel aan. en als je al wat zegt over die republikeinen zou het je sieren als je ook wat zou zeggen over die democraten, die hoogverraad hebben gepleegd, waar nu al verschillende mensen voor vastzitten. maar dat krijg je niet uit je strot hé?
di 3 mei 2022 om 14:42 - 3 mei 2022 om 14:42 # 254704
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement