thebeast4000
rodasport

ach rodasport, zoals je hier doet doe je op het rodaforum precies hetzelfde, anderen de maat nemen. en zijn ze het niet met je eens maak je ze uit voor rotte vis. de man heeft nooit aansluiting bij het westen beloofd, de eu had aansluiting als eis. van te voren heeft de eu zich al ingeboterd in de oekraine. over dat platgooien, gelukkig treffen die raketten en dergelijke van het oekrainse leger geen burgers hé? misschien moeten ze niet vechten als mietjes en zich niet verschuilen tussen de burgerbevolking en zich niet terugtrekken in de steden. het is toch triest dat iemand als de hoop-scheffer zelf toegeeft dat ze te ver zijn gegaan en dat de navo zich waarschijnlijk vergist heeft en dat jij nu hier ff dat beleid van het westen blijft steunen. als je toch zo'n grote woorden gebruikt moet je eens ff kijken in wat voor oorlogen de vs is betrokken sinds 45 en dan kijk je eens naar de russen. dan weet je gelijk wie nu werkelijk de agressor is. maar toen heb jij je bek niet open getrokken. er zijn afspraken gemaakt door het westen met rusland en het westen heeft zich niet aan die afspraken gehouden.
di 3 mei 2022 om 13:50 - 3 mei 2022 om 13:50 # 254690
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement