rodasport
je gaat weer eraan voorbij dat de eu van te voren de deur plat liep. ze hebben de bevolking een vette worst voorgehouden. en het was trouwens een deel van de bevolking die de straat opgingen. in het oosten is niemand de straat opgegaan. mensen zoals jij hebben altijd de mond vol van democratie en dergelijke, maar tegelijk vinden jullie het normaal dat een hele grote groep mensen voor rotte vis worden uitgemaakt en ook zo worden behandeld. ik wil de oekraine helemaal niet in de eu hebben, net zoals de meerderheid van de nederlandse bevolking dat niet wou. maar hier is gewoon een machtsspel aan de gang met aan de ene kant rusland en aan de andere kant de vs met de volgzame westerse leiders. dat volk is geen " familie " van mij, en dat gaat het ook nooit worden. china ligt ook op dezelfde plaat en ook die worden nooit familie van mij. wat ik vooral heel erg triest vind is dat mensen zoals jij nu liggen krijsen over hoe barbarisch rusland wel niet is maar dat jullie wel blind achter bondgenoten aanrennen die een veelvoud aan oorlogsmisdaden hebben gepleegd. eigenlijk moet je je dan gewoon schamen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid