thebeast4000
zuid12

wat ben je nou weer aan het raaskallen? hoe wil jij nu weten hoe of wat als forum of de pvv het voor het zeggen hadden? ik weet wel dat er dan een oplossing was gekomen van die hele asielzoekersbullshit. dan waren er zowieso wel wat meer woningen beschikbaar voor de eigen bevolking. nee, je kunt beter achter figuren aan lopen die je recht in de bek liggen voor te liegen. asielzoekers zouden geen voorrang krijgen. hoeveel asielzoekers ken je die 8 of 10 jaar in zo'n centrum moeten blijven? juist, 0. en wat stoten die gasten allemaal aan co2 uit? of mogen we dat ook niet tellen? we mogen ook al niet die ruim 400 miljard niet weten wat die bullshit kost, vertel eens zuid12 wat mogen wij eigenlijk wel weten van jullie?
ma 18 april 2022 om 15:20 - 18 april 2022 om 15:20 # 253558
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement