thebeast4000
RODASPORT

flikker toch op met je onzin. cda, d66, cu. ja zelfs de vvd laat gewoon links beleid zien. er zijn maar 2 echt rechtse partijen en dat zijn forum en pvv. het toelaten van een miljoen asielzoekers en die ook nog een verblijfsvergunning geven is gewoon links beleid. dat is niet erg verder, maar mag wel benoemd worden. hetzelfde als ook benoemd mag worden dat dit grapje ruim 400 miljard heeft gekost op 25 jaar. zoals in een onderzoek al genoemd wordt, bijna de totale winst van 60 jaar gaswinning. ja, typisch rechts.... ook die klimaatbullshit is gewoon links beleid. met hun stikstofkraam. voor jou ook dezelfde prikker die ik gisteren tegen kwam en die heel duidelijk zegt waar het probleem zit.

" Het blijft fascinerend dat links de massaimmigratie fasciliteert, vervolgens de gevolgen ervan over de schutting gooit en de noodzakelijke oplossingen voor politie-handhaving, verkeer, energie en wonen blokkeert. ".
za 2 april 2022 om 06:15 - 2 april 2022 om 06:15 # 252080
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement