zuid12
dat zeg je nu wel weer gemakkelijk hé zuid 12, maar 80 of 90% kan dat niet. je zou maar eens niet aan de grens wonen, dan ben je toch de sjaak. je moet mij eens vertellen waar allemaal dat geld heen gaat. in ieder geval niet naar rechtse hobby's. zometeen is de benzine in duitsland en belgie 60 a 70 cent goedkoper dan bij ons. ik heb me een paar weken geleden weer wat jerrycans petroleum gehaald in belgie. daar betaal ik dus 90 cent, hier betaal ik meer dan 2,70 euro. vertel mij eens, waar gaat dat geld heen? we zitten met een woningmarkt die helemaal over de kop aan het gaan is, kinderen wonen dadelijk tot hun 40ste thuis. en dan nog hebben wij een regering die bij hoog en laag vol blijft houden dat dat echt niet door allemaal die vluchtelingen komt. maar ik ken geen vluchtelingen die 8 of 10 jaar op een wachtlijst staan, jij wel? dus die hebben weldegelijk voorrang. kijk eens naar die stikstof bullshit en dan vergelijk je dat eens met duitsland. daar krijg je zelfs subsidie als je overstapt op aardgas. waarom hebben die klimaatwappies in nederland zoveel te vertellen? waarom is dat ook zo'n zekerheid volgens de nederlandse media, want je ziet niks anders. terwijl het helemaal geen zekerheid is. dit klopt toch allemaal van voor tot achter niet?
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid