thebeast4000
zuid12

actie en reactie zuid12, actie en reactie. afspraak was dat het westen geen centimeter zou opschuiven naar het oosten. we zijn nu 16 landen verder na de 2e wereldoorlog. de rus wil geen navo aan zijn landsgrenzen. je weet wel, wat de vs en europa eigenlijk ook niet willen. feit is dat de oekraine een aanvraag gedaan heeft voor een toetreding tot de eu en tot de navo. en dat terwijl een substantieel deel van de oekraine gewoon russisch is. er was zelfs een democratisch gekozen president die pro-russisch was die is afgezet door een klein deel van de bevolking. de nieuwe president heeft nu zelfs de partijen die pro-russisch zijn verboden voor het leven. tot zover de democratie waar jij altijd zo'n warm gevoel van krijgt. vrijheid voor diegene die het hardste schreeuwen. ps: rusland houdt zich gewoon aan de overeenkomsten qua energie leveranties. jouw "heimat " is trouwens fel tegen het verbod op russisch gas en olie en zal waarschijnlijk een veto uitspreken.
wo 23 maart 2022 om 16:05 - 23 maart 2022 om 16:05 # 251624
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement