thebeast4000
zuid12

oh, en wij hebben wel vrijheid zuid12? waarom? omdat je 1 x in de 4 jaar een naam mag aankruisen? je mag alleen maar dingen zeggen die anderen in de kraam past. doe je dat niet wordt je niet uitgenodigd door de media. de belasting weet alles van je. mensen worden uitgesloten omdat ze andere politieke idealen hebben.je stemt als volk tegen de eu en het wordt toch gewoon uitgevoerd. het volk stemt tegen de oekraine en toch gebeurt het. en dan met de kutsmoes komen dat het om een " raadgevend " referendum zou gaan. kinderen die uit hun gezinnen zijn gerukt door diezelfde overheid, duizenden en duizenden mensen in verpleeghuizen die overleden zijn door wanprestaties van diezelfde overheden. boh ja, wat zijn wij een vrij land. nu alleen nog de cash weghalen uit het dagelijks leven en de cirkel is rond zuid12. dan hebben ze volledige controle.
vr 18 maart 2022 om 09:56 - 18 maart 2022 om 09:56 # 251254
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement