thebeast4000
zuid12

ik heb het niet over een " great reset ". jij moet niet iedereen over 1 kam scheren. ik heb niks met gasten zoals engel en baudet. ik zie alleen met mijn eigen ogen dat rechts buitenspel wordt gezet. heb je dat gehoord over die omroep die een paar weken een rechts programma aan het maken waren? komt gelijk al een onderzoek omdat wat linkse rakkers een klacht hebben ingediend. kijk, dat is nu een links probleem, my way or the highway. er is gewoon geen andere politieke richting mogelijk in hun ogen. als we het er niet mee eens zijn moet het verboden worden. ik ben het meer dan zat om alleen maar die voorstanders van die klimaat bullshit op tv te zien, of die voorstanders van de eu en ga zo maar verder. dit is gewoon mensen die niet mee lopen in de fanfare uitsluiten. en duitsland? duitsland stelt vrij weinig voor militair gezien. ze kunnen behoorlijk wat voetvolk op de been krijgen, maar het grote opperhoofd van defensie heeft al gezegd dat ze nog niet eens capabel zijn om hun eigen land te verdedigen bij een eventuele aanval. daar is wel ietsjes meer nodig dan eenmalig 100 miljard. daar had trump trouwens ook weer groot gelijk mee. gewoon iedereen zijn afgesproken deel betalen. dan maar wat minder asielzoekers.
di 15 maart 2022 om 17:37 - 15 maart 2022 om 17:37 # 251095
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement