thebeast4000
zuid12

de waarheid is dat ook polen gewoon bij de sovjet-unie heeft behoord. jij bekijkt het hele verhaal alleen van jouw kant, die van het westen. jij kunt niet begrijpen dat er ook een andere kant van het verhaal is. kijk de eu. als je als land lid wil worden moet je in principe je land opgeven. de eu heeft voor alles een regeltje en een manier waarop dingen uitgevoerd moeten worden. doe je dat niet, krijg je een boete, beter gezegd dan houden ze je de beloofde miljarden in. werk je dan nog niet mee komt het europese gerechtshof er aan te pas en wordt je gedwongen. een gerechtshof waar wij burgers uit de eu geen flikker over te zeggen hebben. kijk naar die troela die nu op het hoogste stoeltje zit. dat is ff geregeld door duitsland. denk je echt dat wij als nederland, belgie, portugal of noem maar op daar wat over te zeggen hebben? serieus? dus vertel eens, waar is die zogenaamde " democratie " nu veel anders dan in china of rusland? als je hier iets zegt wat niet geblieft wordt door bepaalde partijen wordt je doodgezwegen. je krijgt geen zendtijd op tv en de sociale media kan je te pas en te onpas blokkeren. is dat in jouw ogen democratie zuid12? tuurlijk zal iemand als jij het eens zijn met wat er gebeurt, dat is jouw ideologie immers, maar hoe zou jij het vinden als jij eens aan de ontvangende kant zou zitten, zou je het dan nog steeds met die idioten eens zijn?
zo 13 maart 2022 om 22:16 - 13 maart 2022 om 22:16 # 250832
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement