thebeast4000
rodasport

tja rodasport, als ik je zulke dingen nog moet gaan uitleggen heeft het geen zin. alsof wij objectief nieuws krijgen. die president van de oekraine is maar met 1 ding bezig: het westen in deze oorlog trekken. kostte wat het kost. wij krijgen helemaal geen nieuws uit het oosten en zuiden van de oekraine, dus wij weten niet hoe de situatie daar is. weet je, het lijkt heel moedig wat daar gebeurt, maar er wordt een verloren strijd geleverd. het is gewoon onmogelijk om deze oorlog te winnen voor de oekraine. dan kun je natuurlijk ook zeggen dat je de wapens beter kunt neerleggen ivm de bevolking. en je zeker niet in druk bevolkte gebieden legereenheden gaat plaatsen, met alle gevolgen van dien. trouwens, waar haal jij je info dan vandaan? want van russische kant komt niks door omdat het zogenaamd nepnieuws is.
zo 6 maart 2022 om 15:05 - 6 maart 2022 om 15:05 # 250373
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement