thebeast4000
zuid12

weet je zuid12, ik ben gezegend met goeie genen blijkbaar. het maximale wat ik heb is eens bullespijn of een snotneus. en dat was het dan. en ik betaal al sinds dat ik weet premies. duizenden en duizenden euro's. en daar heb ik geen problemen mee. solidariteit moet er zijn. er zijn immers mensen die niet zo'n goed gestel hebben. wat mij dan stoort is dat mensen zoals jij, waar ik netjes voor mee betaal aan de gezondheidszorg, dat zo'n mensen dan durven zeggen dat als ik me niet laat vaccineren ik ook geen aanspraak mag maken op diezelfde gezondheidszorg, waar ik al jaren dik voor betaal. dan zeg ik van mijn kant dan moeten we maar eens stoppen met die solidariteit en zien mensen maar eens hoe ze het betalen. dan betaal ik wel mijn eigen rekening.
di 4 januari 2022 om 17:20 - 4 januari 2022 om 17:20 # 244114
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement