thebeast4000
zuid12

mensen helpen is prima. in geval van oorlog of het niet veilig zijn in eigen land. maar als het dan veilig is, ook weer terug. niks na 5 jaar in nederland automatisch een nederlands paspoort. en zowieso economische " vluchtelingen " aan de grens van de eu weigeren, linearecta terug naar het land van herkomst. en werkt dat land niet mee geen " ontwikkelingsgeld " meer naar die landen en een uitkeringsstop naar dat land. er zijn problemen zat in het land. die hele asiel shit kost ons 20 miljard per jaar. ondertussen mogen we ook nog eens betalen voor die zuidelijke landen in de eu en die achterlijke klimaatbullshit. de noordelijke eu landen, een stuk of 4/5 zijn de netto betalers van die eu bullshit. de rest zijn allemaal netto ontvangers. en 1 europa is onmogelijk? moet jij maar eens opletten. ze willen nu zelfs europese belastingen gaan invoeren. we hebben dan misschien officieel geen europese grondwet, maar we hebben wel een vervangend europees verdrag. stoppen met die bullshit en een bindend referendum moet er komen. gewoon terug naar de eeg. heeft altijd prima gefunctioneerd.
ma 27 december 2021 om 06:14 - 27 december 2021 om 06:14 # 243735
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement