thebeast4000
zuid12

nee, ik heb niks met geschiedenis te maken. ik heb geen interesse in 1 europa waar we als nederland niks meer te zeggen hebben. als je je eens de moeite had genomen om dat coalitieakkoord eens te lezen noemt duitsland zich vanaf nu ook een migranten land. en dat dragen ze ook in dat geweldige europa uit. hebben wij nog niet genoeg problemen in ons land zonder dat er maar meer en meer migranten deze kant opkomen? weet je, uikeringen zijn niet gratis, daar moeten mensen voor kromliggen om dat te kunnen betalen. ook huizen groeien niet vanzelf uit de grond, zeker niet met die achterlijke subsidie slurpende linkse klimaatclubjes. wie krijgt dat op het bordje? de gewone man. waarom ga je trouwens niet in die heimat wonen by the way?
za 25 december 2021 om 20:44 - 25 december 2021 om 20:44 # 243707
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement