rodasport
ik heb het er niet over of het wat warmer wordt, dat is in het verleden ook vaker gebeurt. het gaat zich om de vraag of de mens daar invloed op heeft. en dat hebben we dus niet. is alleen heel triest dat alleen die wetenschappers die voor die klimaatbullshit zijn die in de media hun onzin uit mogen kramen. voor elke wetenschapper waar jij mee komt dat het wel zo is is er een andere wetenschapper die zegt dat het niet zo is. die gletschers en dergelijke, dat zijn gewoon overblijfselen uit de grote en kleine ijstijden. lijkt me logisch dat die vroeg of laat gaan wegsmelten. daar gaan een paar zonnepaneeltjes en windmolens echt niks aan veranderen. weet je wat me tegenvalt? dit jaar hadden we een gewone zomer, en je hoort niemand. weer is er geen versnelling van de zeespiegelstijging. hoor je niemand over. het enige waar die wappies mee komen is dat in de verre toekomst de ijsberen het misschien moeilijk gaan krijgen. maar bewijzen dat dat werkelijk zo is kunnen niet getoond worden. een heleboel jaren geleden lag zuid-limburg onder water, je weet wel die mosasaurussen in maastricht? misschien gaat nu dat water weer terugkomen? allemaal die klimaatwappies moeten ze gaan registreren. en gaan er dadelijk stroomuitvallen komen of er is een tekort aan gas, dan worden die gasten als eerste van energie afgesloten. die zijn knettergek geworden met die mongool van een timmermans voorop met zijn biomassa centrales. jullie willen zelfs onze voedselproducenten wegjagen. als jullie krekels en gras willen vreten prima, maar dwing niet iedereen jullie idioterie op. jullie kunnen nooit verliezen: gebeurt er wel wat in de toekomst dan ligt het eraan dat ZE te laat worden. en gebeurt er niks dan waren JULLIE op tijd.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid