zuid12
over mijn denkniveau hoef je je geen zorgen te maken. weet je zuid12, ik hoef het niet beter te doen. ik ben al goed in mijn eigen vak. ik verwacht van mensen die ons land besturen de top. voor minder kan niet. duizenden en duizenden doden in het begin van de pandemie, geen geschikte mondkapjes, beter gezegd geen enkele bescherming voor personeel en bewoners van de verpleeghuizen. nu bijna 2 jaar later gebeurt precies hetzelfde, weer veroorzaakt door dezelfde mensen. weer duizenden en duizenden doden. vermijdbare doden. als ze op tijd waren geweest met die boosterprik. wat ik dan zo raar vind, geen spoortje van kritiek van jouw kant. geen spoortje. nee, jij neemt klakkeloos aan wat die mensen zeggen die verantwoordelijk zijn voor allemaal die doden. ja het ligt aan allemaal die ongevaccineerden. me hoela. maar dat zegt een hoop over jou moet ik zeggen. ze moeten gewoon eerlijk zijn. die vaccins zijn de oplossing niet en worden ook de oplossing niet. als ik al zo'n domme praat hoor vanuit de eu dat die passen max 9 maanden geldig zijn, dan vraag je erom. die vaccins beschermen bij god niet zo lang als die producenten ons willen doen geloven. volksverlakkerij noemen ze dat.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid