thebeast4000
rodasport

waar heeft trump dan ongelijk? in de zomer houdt dat virus zich inderdaad rustig. weet je nog in nederland van de zomer? toen werden alle maatregelen in 1 x afgeschaft door de verantwoordelijken? en over puinhoop gesproken, waarom zeg je dan niks over die liegende bende in nederland die verantwoordelijk zijn voor duizenden en duizenden doden in de verpleeghuizen? waarom zeg je niks over die uitspraken dat bij 70% vaccinatiegraad we de ziekte uitgeroeid hadden? ja, laten we het eens over nederland hebben, de verantwoordelijken moeten ze voor de krijgsraad slepen. waarom haal je trouwens niet die staten in de vs aan die onder bestuur valklen van de republikeinen, daar is een hendig stuk minder aan besmettingen namelijk.
vr 3 december 2021 om 14:09 - 3 december 2021 om 14:09 # 241631
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement