thebeast4000
zuid12

weet je zuid12, bijna 2 jaar geleden heb ik al gezegd dat we bestuurd worden door idioten. en volgens mij is dat behoorlijk uitgekomen als je kijkt naar het aantal blunders die gemaakt zijn. ik weet nog dat ik in het begin zei dat de verzorgingstehuizen werden uitgeroeid. en kijk nu, de geschiedenis herhaald zich. weer worden die bewoners onevenredig hard getroffen. en ook dit was vermijdbaar. hoe vaak hebben die mongolen nu al gezegd dat we immuun zouden zijn na 2 vaccinaties? waarom een hele bevolking vaccineren terwijl eigenlijk alleen de ouderen risico lopen? wat wil je nu dan doen? elke 6 maanden de hele bevolking opnieuw boosteren? van de zomer hebben de heldere lichten in denhaag besloten dat alle maatregelen overboord konden. geloof me, 1 minuut na die persconferentie zei ik al dat dit compleet fout zou gaan en dat we in het najaar behoorlijk het bokje zouden zijn. en kijk..... logisch kunnen nadenken, dat scheelt een slok op de borrel. kijk het who, een instelling die jij ook heilig hebt verklaard, nog zo'n stel achterlijken. nu geen vliegverbod, gewoon die mensen het land inlaten en over 2 weken weten we of het schadelijker is en kunnen die vluchten alsnog geblokkeerd worden. serieus? dan zit je op het denk niveau van een 3-jarige.
ma 29 november 2021 om 08:08 - 29 november 2021 om 08:08 # 241238
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 28 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

NAC Breda

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement