×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
adminDit is een geverifieerd account Admin
? WORK IN PROGRESS ?

Een veel gehoord verzoek, naar aanleiding van de komst van WZRJC versie 2.0, was een donkere modus voor in de nachturen. Wat vinden jullie ervan? Laat het ons weten zodat we jullie feedback mee kunnen nemen in de verdere ontwikkeling ervan!

Screenshot donkere modus: https://pbs.twimg.com/media/EgCEpFzWkAQk-KD?format=jpg&name=large

Voor een volledig overzicht waaraan gewerkt wordt check het dashboard op www.wijzijnrodajc.nl
za 22 augustus 2020 om 16:48 - 22 augustus 2020 om 16:48 # 184131
Hermantje
Heren ziet er goed uit, is nog effe wennen om op prikbord te komen, maar ja kwestie van wennen net als met ons Roda nieuwe stijl
za 15 augustus 2020 om 08:20 - 15 augustus 2020 om 08:20 # 182140
adminDit is een geverifieerd account Admin
Na maanden lang, achter de schermen, gewerkt te hebben aan een volledig nieuwe versie van onze website, kunnen wij vandaag onze nieuwe website presenteren.

Naast een volledig nieuw uiterlijk zijn ook alle onderliggende technische systemen onder handen genomen. Mede hierdoor zullen nog niet alle functies die we voorheen aanboden direct terug te vinden zijn op de website, maar zullen deze geleidelijk aan weer terug komen evenals nieuwe functies.

NIEUW DOMEIN
Naast de website wijzijnrodajc.nl zijn we voortaan ook bereikbaar via wzrjc.nl.

Tot slot zijn wij ook over gegaan van een hosting pakket naar een eigen vps, wat ons meer mogelijkheden geeft richting de toekomst om verder te groeien.

Als er mensen zijn die fout(en) tegenkomen, mee willen denken, suggesties, feedback óf een andere vorm van input hebben kunnen zich in dit topic melden
za 15 augustus 2020 om 07:04 - 15 augustus 2020 om 07:04 # 182119
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement