×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


RODA JC
Jensen mist rest van het seizoen
Roda-speler Richard Jensen komt dit seizoen niet meer in actie. De 22-jarige verdediger is woensdag met succes geopereerd aan zijn meniscus. Jensen is na de ingreep teruggekeerd naar zijn thuisland Finland om daar in alle rust te kunnen herstellen. Roda zal het de rest van de competitie dus met een verdediger minder moeten doen. Opsteker voor de club is wel dat Roshon van Eijma, die ook centraal achterin speelt, weer op de weg terug is van zijn blessure. Dat geldt ook voor linksback Jannes Vansteenkiste, die vandaag tegen NEC voor het eerst sinds lange tijd weer op de bank plaats zal nemen. Mart Remans, Mitchel Paulissen, Daniele Zotti en Mo el Makrini zijn nog niet fit genoeg om bij de selectie aan te sluiten. Jeugdspeler Tiemen Wijnen ontbreekt eveneens, hij is ziek.

Vermoedelijke opstelling:

Novakovic, Dijkhuizen, Werker, Verburgh, Keulen, Souren, Loshaj, Van Velzen, Milts, Simakala, Engels

NEC - Roda JC

Vanavond 20.00 uur
vr 08 maart 2019 om 07:48 - 08 maart 2019 om 07:48 # 94710
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 01 april 2024 om 20:00
De Herdgang



Jong PSV


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement