×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher

Ger Senden gaat aan de slag in het Duitse amateurvoetbal. Hij start komende zomer als trainer van FC Germania 1910 Teveren.
DOOR JIMMY LEENDERS

SITTARD

De oud-speler van Roda ziet de uitdaging als een ‘leuke bijklus’. „Ik wil eens rustig gaan kijken hoe dat is”, kijkt Senden vooruit. „Ze spelen op een niveau dat vergelijkbaar is met de eerste klasse of hoofdklasse in Nederland. Het is een leuke club met leuke lui.” Teveren ligt op een steenworp afstand van de Nederlandse grens. Senden is niet de eerste Limburger die er aan de slag gaat, eerder waren Gène Hanssen en Sieb Dijkstra er ook al actief.

Ontslag

Senden was afgelopen zomer een van de meest prominente slachtoffers van de reorganisatie bij Roda. Na een dienstverband van bijna dertig jaar als speler en teammanager werd hem ontslag aangezegd. Vanwege een opzegtermijn treedt hij per 1 maart pas officieel uit dienst. Senden zit al ongeveer driekwart jaar ziek thuis.
vr 01 maart 2019 om 07:47 - 01 maart 2019 om 07:47 # 94018
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement