×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


RODA JC

Lukt het Roda JC om de schier eindeloze zegereeks van FC Twente stoppen? De koploper won de laatste tien duels op rij en staat inmiddels meer dan tien punten los. Ondanks het feit dat zijn eigen ploeg niet in grootse vorm steekt, ziet Roda-trainer Robert Molenaar kansen. „We zijn de underdog, dat is duidelijk. Maar Eindhoven rammelde tegen Twente ook aan de poort. Dan zie je dat er heus wel wat mogelijk is.”

Verdediger Richard Jensen, die vorige week tegen Jong PSV als invaller nog de gelijkmaker (2-2) scoorde, is tegen zijn oude ploeg weer volledig inzetbaar. Dat komt uiterst gelegen, aangezien de spoeling achterin door de blessures van Zotti en Van Eijma nog steeds erg dun is. Naast die twee zijn ook Remans, Paulissen, El Makrini en Vansteenkiste zijn nog altijd niet inzetbaar.

Vermoedelijke opstelling:

Novakovic, Dijkhuizen, Werker, Jensen, Keulen, Verburgh, Souren, Loshaj, Van Velzen, Milts, Engels

Roda JC - FC Twente

Vanavond 20.00 uur
vr 01 maart 2019 om 07:46 - 01 maart 2019 om 07:46 # 94017
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 01 april 2024 om 20:00
De Herdgang



Jong PSV


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement