×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


FC LIMBURG
Ook Remans ontbreekt
Anderhalve week na de oorwassing tegen Jong Ajax (5-1) staat Roda JC opnieuw voor een moeilijke uitwedstrijd tegen een beloftenploeg. Op trainingscomplex De Herdgang wacht Jong PSV, de nummer vijf van de ranglijst.

De smadelijke nederlaag tegen Jong Ajax poetste Roda afgelopen vrijdag enigszins weg met een belangrijke overwinning (1-0) op Cambuur . Ondanks dat succesje is Roda-trainer Molenaar genoodzaakt zijn opstelling weer te wijzigen. Aanvaller Mart Remans, de laatste weken een vaste waarde in de ploeg, raakte op de training geblesseerd aan zijn lies en is niet inzetbaar. Ook Paulissen, Van Eijma en Vansteenkiste ontbreken nog altijd.

Vermoedelijke opstelling Roda JC:

Novakovic, Dijkhuizen, Zotti, Werker, Keulen, Verburgh, El Makrini, Souren, Van Velzen, Milts, Engels.

Jong PSV - Roda,

vanavond 20 uur
vr 22 februari 2019 om 06:30 - 22 februari 2019 om 06:30 # 92625
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement