×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher



Met twee overwinningen en een gelijkspel is Roda de tweede competitiehelft goed begonnen. Het jonge elftal, met zeven basisspelers van 21 of jonger, lijkt zich bovendien snel te ontwikkelen. Een ontwikkeling die trainer Robert Molenaar ‘aangenaam heeft verrast’. „De jonge spelers willen graag beter worden en zetten goede stappen.” De bijdrage van topscorer Mario Engels, die ondanks interesse van andere clubs voorlopig bij Roda blijft, is daarbij cruciaal. „Onderschat niet hoe belangrijk zijn rol is.”

Thuis tegen Almere City hoopt Roda de goede lijn van 2019 door te trekken. Dat moet nog altijd gebeuren zonder Richard Jensen, Jannes Vansteenkiste en Tom Muyters, die met een blessure aan de kant staan.

Vermoedelijke opstelling:

Novakovic, Dijkhuizen, Zotti, Werker, Keulen, Verburgh, El Makrini, Souren, Milts, Remans, Engels

Roda JC - Almere City

Vanavond, 20.00 uur
vr 01 februari 2019 om 06:05 - 01 februari 2019 om 06:05 # 88855
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement