×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher
EX-MVV

Florian Loshaj speelt tot het eind van het seizoen bij Roda JC.
DOOR JIMMY LEENDERS

KERKRADE

De 22-jarige Kosovaar heeft een halfjarig amateurcontract getekend in Kerkrade. Dinsdag speelde hij al mee in een wedstrijd tussen Jong Roda en Jong NAC (4-2), waarin hij meteen scoorde. Loshaj liep al een tijdje rond bij de beloftenploeg van Roda. De linksbenige creatieve middenvelder zat sinds afgelopen zomer zonder club, nadat zijn contract bij MVV niet werd verlengd. Of Loshaj vrijdag al op de bank zit tegen Almere City, is nog onduidelijk. Gisteren deed hij dus wel al mee in het gewonnen duel met Jong NAC. In het Parkstad Limburg Stadion kwam het jeugdige Kerkraadse team in de eerste helft op een verdiende 2-0 voorsprong door doelpunten van Celestin Djim en Loshaj. NAC kwam in de tweede helft nog terug (2-2), maar Roda toonde veerkracht en kwam door goals van opnieuw Djim en de 16 jarige invaller Bjorn Stassen toch nog op 4-2.
wo 30 januari 2019 om 06:25 - 30 januari 2019 om 06:25 # 88531
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement