×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


Ognjen Gnjatic (inzet) vertrekt per direct bij Roda JC. De Bosnische middenvelder heeft een contract getekend bij Korona Kielce, een middenmoter op het hoogste niveau in Polen. Gnjatic had nog een contract tot komende zomer in Kerkrade. Die verbintenis bevatte een clausule waarin stond dat hij in zijn laatste jaar gratis mocht vertrekken wanneer er zich een club zou melden. Het is geen geheim dat Roda de 27-jarige Bosniƫr graag laat gaan. Hij was een van de spelers die nog altijd een fors salaris opstreek. Bovendien heeft de club met El Makrini, Souren, Verburgh en Milts meerdere spelers die op zijn positie uit de voeten kunnen. Gnjatic werd gisteren medisch gekeurd bij Korona Kielce, daarna werd de deal beklonken.
za 12 januari 2019 om 08:43 - 12 januari 2019 om 08:43 # 84808
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 03 mei 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


SC Cambuur

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement