×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher
BLESSURES

Roda JC is het nieuwe jaar begonnen met een oefenzege tegen Lierse Kempenzonen.
DOOR JIMMY LEENDERS

KERKRADE

De Belgische ploeg, die uitkomt op het hoogste amateurniveau, werd gistermiddag in het Parkstad Limburg Stadion met 2-0 verslagen. De doelpunten werden gemaakt door Henk Dijkhuizen en invaller Célestin Djim. Roda speelde in nagenoeg de sterkste formatie. Wel ontbrak vaste kracht Jannes Vansteenkiste in de basis. De Belg ging afgelopen weekeinde op de training door zijn enkel en bezocht de wedstrijd als toeschouwer op krukken. Hoe erg de blessure is, moet deze week na een onderzoek blijken. De langer geblesseerden Tom Muyters en Chance Simakala zijn wel op de weg terug. Richard Jensen, die vlak voor de winterstop in de bekerwedstrijd met Ajax geblesseerd raakte, slijt zijn dagen voorlopig in het krachthonk. Ook Tim Väyrynen is voorlopig afwezig. De Finse spits, die een ronduit mislukte eerste seizoenshelft kende, is wonderlijk genoeg opgeroepen voor een trainingsstage met de nationale ploeg.
ma 07 januari 2019 om 11:04 - 07 januari 2019 om 11:04 # 84039
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
maandag 01 april 2024 om 20:00
De Herdgang



Jong PSV


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement