×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
Hutch
Ik vind de punten overwegend niet zo hoog hoor; een beetje teveel enthousiasme bij Engels misschien. En Jensen inderdaad.

Maar verder verdient dit elftal wel een voldoende, en de spelers stuk voor stuk ook. Ik gaf er voor de aanvang van het seizoen weinig voor, maar ze hebben het de eerste seizoenshelft gewoon goed gedaan. Dat mag best tot uiting komen. Iedereen 3-en en 4-en geven omdat de club niks in de KKD te zoeken heeft is ook zowat. Daarvoor moet je bovendien zijn bij het elftal dat degradeerde.
do 27 december 2018 om 15:59 - 27 december 2018 om 15:59 # 81936
butcher
Vind persoonlijk de punten erg hoog. Vraag mij af wat de onderbouwing hiervoor is.
do 27 december 2018 om 15:04 - 27 december 2018 om 15:04 # 81931
Hutch
Een 7 voor Jensen verbaast me wel. Ik herinner me vooral hoe die volledig overhoop werd gespeeld bij MVV. En nu staan daar ook wel wat aardige wedstrijden tegenover, maar toch...

Het is een typische Harm-aankoop: goeie, gedreven jongen, prima in de 'organisjasjie' - maar heel erg weinig voetbal.
do 27 december 2018 om 12:02 - 27 december 2018 om 12:02 # 81904
butcher


Bas quaedvlieg
RODA JC

Na een meer dan uitstekende start liep Roda JC een paar keer tegen een lelijke zeperd aan. Toch presteerde de jonge, grillige ploeg best behoorlijk in de sterkste eerste divisie ooit. Voorin is de ploeg wel erg afhankelijk van één man: Mario Engels. Dat is luxe, maar ook gevaarlijk.
DOOR JIMMY LEENDERS

Tom Muyters: 5,5

Doelman met veel ervaring, maar zat er dit seizoen regelmatig naast. Kan zomaar zijn basisplaats kwijtraken aan talent Radomir Novakovic.

Henk Dijkhuizen: 6,5

Gaat steevast voorop in de strijd, maar brengt aanvallend te weinig.

Daryl Werker: 6,5

Begon als aanvoerder, maar raakte zijn basisplaats kwijt na een blessure. Zal hard moeten knokken om die terug te krijgen.

Roshon van Eijma: 6,5

Speelde Werker uit de basis met een paar sterke optredens. Minpuntje zijn de slippertjes die bij zijn gebrek aan ervaring horen.

Richard Jensen: 7

Solide verdediger. Beschikt ondanks zijn relatief geringe lengte over genoeg kopkracht. Opbouwend niet echt sterk.

Niels Verburgh: 6

Maakte sinds hij terug is van een blessure nog geen overtuigende indruk. Kan in potentie de man in de opbouw zijn die Roda hard nodig heeft.

Jannes Vansteenkiste: 7

De meest ervaren verdediger van de ploeg. Zelden de beste man van het veld, maar zakt ook nooit door het ijs.

Ognjen Gnjatic: 6,5

Roda’s onvermoeibare dieselmotor op het middenveld. Knapt veel onzichtbaar werk op.

Mo El Makrini: 5,5

Levert niet de meerwaarde die iemand met zijn ervaring zou kunnen brengen.

Nicky Souren: 6,5

Deed na zijn debuut vrijwel direct van zich spreken. Voorziet Roda van de nodige dynamiek en kiest ook aanvallend zijn momenten. Fysiek wel nog erg licht.

Mitchel Paulissen: 6

Wisselt zalige momenten te vaak af met kleurloze optredens. Raakte daarom net als Werker zijn basisplek kwijt.

Livio Milts: 6

Kan -mits in vorm- de tegenstander een lastige avond bezorgen. Net als Paulissen nog te wisselvallig.

Gyliano van Velzen: 7

Creatieve vleugelflitser die zijn ploeg van de nodige schwung voorziet. Had het op zijn heupen, maar wordt geplaagd door een hardnekkige hamstringblessure.

Chance Simakala: 6

Laat bij vlagen zien dat hij heel behoorlijk kan voetballen, maar had tijd nodig om zijn draai te vinden. Scoort veel te weinig.

Mart Remans: 6,5

Klopt steeds nadrukkelijker op de deur. Vermaakt het publiek met zijn onbevangen aanvalsacties.

Mario Engels: 8,5

Met zijn veertien treffers de absolute uitblinker in de eerste seizoenshelft. Scoort zelfs als hij een hele beroerde wedstrijd speelt.

Tim Väyrynen: 4,5

Wie weet waarom hij naar Kerkrade werd gehaald mag het zeggen. Schiet zelfs als invaller tekort.

Robert Molenaar: 6,5

Blijft onder vrijwel alle omstandigheden rustig, soms tot ongenoegen van het publiek. Niet bang om mannen als Paulissen en Werker, beiden kind van de club, naar de bank te verbannen als hij dat nodig acht. Presteert naar behoren met het beschikbare materiaal.
do 27 december 2018 om 08:47 - 27 december 2018 om 08:47 # 81892
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement