×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher


FC LIMBURG

Radomir Novakovic zal ook de komende wedstrijden bij Roda JC onder de lat staan. De 18-jarige reservedoelman maakte afgelopen vrijdag onverwacht zijn competitiedebuut in het duel met FC Dordrecht (2-2). In de warming-up voor die wedstrijd raakte eerste keeper Tom Muyters geblesseerd aan zijn pink. Nader onderzoek heeft inmiddels uitgewezen dat de vinger gespalkt moet worden. Dat betekent dat Muyters voorlopig niet in actie kan komen. Hij voegt zich bij Chance Simakala en CĂ©lestin Djim, die eveneens ontbreken wegens een blessure. Met Novakovic onder de lat hoopt Roda een betere beurt te maken dan afgelopen vrijdag tegen Dordrecht. Toen gaf de ploeg na een prima start een 2-0 voorsprong uit handen.

Vermoedelijke opstelling:

Novakovic, Dijkhuizen, Van Eijma, Verburgh, Jensen, Vansteenkiste, Gnjatic, Souren, Milts, Remans, Engels

Roda JC - FC Volendam Vanavond

20.00 uur
vr 14 december 2018 om 07:00 - 14 december 2018 om 07:00 # 78925
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement