×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher

Roda JC 2 heeft gisteravond met grote cijfers verloren van de Feyenoord-reserves (1-4). Een geflatteerde uitslag, want Roda JC werd geen moment weggespeeld.
DOOR JOS OP ’T EIJNDE

Na ruim twintig minuten kwamen de Rotterdammers op 0-1, maar drie minuten later was de gelijkmaker een feit. De 18-jarige Belg Tiemen Wijnen scoorde op fraaie wijze de 1-1. Roda JC liet in deze fase enkele goede kansen onbenut. Tien minuten voor rust ging doelman Raf Mertens in de fout en profiteerde Feyenoord dankbaar: 1-2. Amper vijf minuten in de tweede helft scoorde Feyenoord uit een strafschop 1-3 en tien minuten later 1-4. De beste kans voor Roda JC kreeg Thomas Paumen, die geheel vrijstaand voor het doel naast schoot.

Door deze nederlaag is plaatsing voor de kampioenspoule niet meer te realiseren voor Roda. De Kerkraadse-reserves komen na de winterpauze uit in de verliezerspoule. Bij Roda JC speelden Daryl Werker, Mohamed El Makrini, Celestin Djim en Tim Vayrynen uit de hoofdmacht mee.
di 11 december 2018 om 07:41 - 11 december 2018 om 07:41 # 78359
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 26 april 2024 om 20:00
De Toekomst



Jong Ajax


Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement