×Niet ingelogd
Log je in of Maak een account aan om berichten te kunnen plaatsen op ons forum!
butcher
Roda JC moet het voorlopig stellen zonder Chance Simakala. De liesblessure van de 21-jarige aanvaller blijkt wat erger dan gedacht. Simakala viel tweeënhalve week geleden uit in de derby tegen MVV. In Kerkrade vrezen ze dat hij voor de winterstop niet meer in actie komt. Ook zonder Simakala won Roda de laatste twee wedstrijden. Vorig weekend verbaasde de ploeg met een klinkende 5-0 zege bij TOP Oss. Door die overwinning staat Roda aan de vooravond van het duel tegen FC Dordrecht bovenaan in de strijd om de tweede periode. Iets waar trainer Robert Molenaar niet al te lang bij stil wil blijven staan. „We zijn daar niet mee bezig. Ik heb het er deze week geen moment over gehad.”

Vermoedelijke opstelling:

Muyters, Dijkhuizen, Van Eijma, Verburgh, Jensen, Vansteenkiste, Gnjatic, Souren, Van Velzen, Milts, Engels.

Roda - Dordrecht,

Vanavond, 20 uur
vr 07 december 2018 om 13:17 - 07 december 2018 om 13:17 # 77345
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 19 april 2024 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion



Roda JC Kerkrade


De Graafschap

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2023/2024.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement